When Death Is Big News – Opgraven van verhaalhoeken in uw bedrijf

0
1369

Doodskisten zijn groter en worden verticaal begraven om ruimte te besparen. Mensen kunnen nu hun eigen aangepaste doodskist ontwerpen. En voor sommigen worden ceremonies en wakes nu door een evenement beheerd, vooraf gepland, ontwerper van “levensvieringen”.

Als u in de uitvaartbranche werkt, zijn deze trends en feiten in de branche misschien een onderdeel van het werk, maar voor anderen zorgen ze voor eigenzinnige nieuwsverhalen waar de media van houden. Dus wat is het nieuws in uw branche dat nieuwswaardig is? Het is misschien de moeite waard om met een pen in de hand te gaan zitten en te brainstormen over de feiten en trends die in uw vakgebied aan de gang zijn. Heb je nog meer voorbeelden nodig om je aan het denken te zetten?

Hoe zit het met de evolutie van het verjaardagsfeest van de bescheiden jongen? Oh hoe ver zijn de dingen gekomen sinds “pin the tail on the ezel” en “muzikale stoelen”. Tegenwoordig zijn kinderfeestjes competitief en voor sommige ouders bijna net zo ingewikkeld om te plannen als bruiloften! Betreed het “spa-feest” van de kinderen waar nagels van vingers en teen worden geverfd – geen gezichten. Of bloemschikken – niet tekenen, en natuurlijk de hittrend van kooklessen voor kinderen voor alle ontluikende junior masterchefs.

Dus denk terug aan hoe dingen 10 jaar geleden in uw bedrijf werden uitgevoerd en stel uzelf deze 5 vragen om een ​​verhaalidee te ontgrendelen:

hoe is uw bedrijf in de loop der jaren veranderd en waarom? Welke trends zie je?
zijn uw klanten veranderd – zijn ze jonger, ouder en kopen ze online?
naar welke nieuwe dingen zoeken uw klanten? Wat hebben ze afgewezen dat ooit een bestseller was?
is de vraag naar een bepaald product of een bepaalde service toegenomen?
wat is het vreemdste verzoek of de meest indrukwekkende zakelijke deal die je hebt gehad?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here